Članki avtorja: Žana Žalar

z
NAGRADE

Cannes Lions: Človek, ki premika meje v zabavni industriji

z
NAGRADE

Cannes Lions: Lev sv. Marka legendarnemu kreativcu Jacquesu…

26. SKOJ
KOMMUNICIRANJE

26. SKOJ: VSE JE V K …

z
NAGRADE

Cannes Lions: Unilever je kreativni oglaševalec leta

11DIGGIT
NAGRADE

11DIGGIT: REKORDNO ŠTEVILO PRIJAVLJENIH DEL

11DIGGIT
PROMMOCIJA

11DIGGIT: Zgodnje prijave samo še v tem tednu

m

TRIJE TRENDI NA DRUŽBENIH OMREŽJIH ZA LETO 2024

11. DIGGIT
NAGRADE

11DIGGIT: Žirija bo iskala projekte, ki bogatijo, ne smetijo

Dan_d24
PROMMOCIJA

Dober, boljši, najboljši ... Dan_d24

LSPR
PROMMOCIJA

Obvladovanje komuniciranja ni samoumevno

 Dan_D

RazkrivaMMo: Prihaja nov, prenovljeni in obogateni Dan_d

družbena omrežja

Ali so družbena omrežja novi Google?

Karl Fazer
MMARKETING

Oglas brez logotipa in izdelka, ki zaupa v ikoničnost blagovne…

sm

Na družbenih omrežjih preživimo pet minut manj kot lani

Tesco

Tescova (pred)božična evforija

danprA
KOMMUNICIRANJE

Dan PR: Pregled odličnih praks v luči izrednih dogodkov

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji